2009. január 28., szerda

DVD-komplexus

Élvezetre vágysz a rohanó világban? Kattints rá a képre! Egy ukrajnai faluban sikerült lencsevégre kapni a menekülő napot:




Most ennyi:

http://www.youtube.com/watch?v=2bosouX_d8Y

Az utóbbi időben változtak a dolgok. Eléggé. Erre emberek ébresztettek rá és egy DVD.

A film címe: Hitler Komplexus
Megnéztem többször is. Nem tetszett.
Nem hittem volna, hogy ez segít a továbbiakban (mármint a DVD vetítése).
Régebben, ha visszanéztem magam egy szerepnél, akkor gyakran utáltam, kevésnek tartottam az illetőt, aki üresen ripacskodott a képernyőn.
Most pedig nagyon megutáltam azt az embert, aki a képernyő mögött azt hitte, hogy elmenekülhet.
Kiábrándítalak Kedves Olvasóm!
Nem sikerült a tökéletes bűntény. Kinyomozták a nézők ártatlan gyilkosságomat a színpadi rettenetben.
Nem vagyok szomorú. Boldog se.
Keserű vagyok és a gondolatok hadserege lebombázza jól felépített hiúságom várát, az álművészet kastélyát, a bennem lakozó férget, a felnőttet, aki nem a rendező.

Nem írom meg a változtatásokat. Nem kiabálom el. Tenni kell.

Úgy érzem, hogy itt az ideje egy egyesületnek.
A színházi alvilág talán adakozni fog egyszer.
Addig pedig szívesen várok mindenféle segítséget, főleg jelmezek terén.

Szép Álmokat!

Egy fiú

Nincsenek megjegyzések: